mandag den 13. august 2012

Er der nogen, der har set en weekend?

Pssst, weekend - hvor blev du af?

Vi havde jo ikke så mange planer. Men alligevel blev du en af den slags weekender, der fløj af sted (og gjorde mig så træt, at jeg selv faldt i søvn, da jeg sang godnatsang for ældstebarnet).

Gemte du dig bag den finurlige tur ind til byen, hvor Tvitten og jeg tæskede igennem samtlige legetøjsbutikker og fik leget med alt, hvad der kunne leges med?

Eller bag busken i gården, mens Tvitten og jeg spiste is og var på vej ned til C og Mini Tvitten. Men ikke kom videre, fordi vi rendte ind i lille V, der skulle vise sin kanin og senere sit værelse frem?

Måske du gemte dig under vandet? Da vi endte med at tage med naboveninden derned for at bade og se teater...

Eller var det dig jeg så, da vi blev inviteret til hyggelig brunch på café Le Rouge på Nørrebro? Hvor den røde plads og den indendørs klatrevæg udfordrede store og små.

Uanset hvor du gemte dig, så blev der i hvert fald grint meget og sammen med mange mennesker. Jeg fornemmede dig helt sikkert også i de masser af kram, Tvitten uddelte, mens hun og jeg var alene inde i byen. Og i de stunder, der stod i firsomhedens tegn og i tosomheden om aftenen, da begge piger lå sødt og sov. Jeg glæder mig vist egentlig bare til at se dig snart igen:-)










Ingen kommentarer:

Send en kommentar