torsdag den 18. oktober 2012

Få dig et ordentligt arbejde, mand!!!

Tvitten er blevet så stor, at hun ofte gennem finurlige samtaler får udtrykt nogle tydelige holdninger til mangt og meget. Forleden snakkede hun og C for eksempel om, hvad C laver på sit arbejde:

C: Jeg sidder ved et skrivebord og arbejder på min computer.

Tvitten: Eeeej, det skal du ikke.

C: Hvad skal jeg så?

Tvitten: Du skal arbejde med noget ordentligt... Du skal være brandmand... Eller politimand... Eller arbejdsmand... Eller prins!

Okay. Så nu ved vi, at ældstebarnet er blevet så stor, at hun også har klare holdninger til, hvilken type arbejde der giver mest street cred. Er dog lidt i tvivl om, hvorvidt jeg skal bakke op om sidstnævnte som C's næste career move...?




    6 kommentarer:

    1. Hey! Vil bare sige at jeg lige er faldet over din blog og synes den er helt vildt cool. Glæder mig til at læse med.

      /Mette www.tilsyvende.blogspot.dk

      SvarSlet
      Svar
      1. Ih, tusind tak! Det er rigtig sødt sagt, og det gør mig rigtig glad, at du synes det:-)

        Slet
    2. Det er FANtastisk! Tvitten er åbenbart til mænd i uniformer ;) Det kan man vel godt som mor (og kæreste) bakke op om?

      SvarSlet
    3. Åh gud, du har ret! Det er da uniformerne, hun er tiltrukket af!! Og det er måske ikke så slemt, nej. Jeg skal bare lige kunne abstrahere fra billedet i mit hovede af en uniformeret mand, der pludselig viser sig at tilhøre d'herrer Chippendales...

      SvarSlet
    4. Jeg synes, at du skal gå efter at blive prins!

      SvarSlet